Brev:
Brød - boller og rugbrød (uden kerner) hvornår?
30. juni 2013
Alder:
5 mdr.
Brød - boller og rugbrød (uden kerner) hvornår?
Hej Helen.
Nu har jeg igen brug for din ekspertise :-), man skulle ellers tro jeg kunne huske bare lidt fra barn nummer et...
Hvornår må E få brød, f.eks en bolle eller bondebrød? Hun er 5 mdr.
De små må jo få øllebrød og havregrød fra de er 6 mdr.
Venlig hilsen
Moren der alligevel har glemt en del ;-)